Monday, February 14, 2011

::berdarah lagi::

kisah yg tersgt dramatik berlaku untuk kali kedua..first time happened may b three months ago..itu pon mg sebab saya n En fitri @ suami saya sedang bergusti..ini mg betol2 punya gusti okey..bkn double meaning..punyalah bersungguh2 hingga saya telah melukai suami saya..ampon abg,syg x sengaja..abg yg suruh syg hentak kepala kt idung abg..masa ni  baik punya saya hentak kepala kt idung suami saya..then dia tutup idung.saya gelak dgn penoh perasaan la igt dh menang.sekali tarik tangan dia darah dh penoh kt idung...adoi...sakitnya...dengan tidak semena mena air mata saya mengalir dgn laju...berdosa dh aku!!mampus klu dia kol tele dera...aduss...apa lg,menangis x igt dunia la aku...agak2 la kan,begusti smpi bedarah idung...dlm T.V tu x penah lak berdarah.camna kami smpi boleh berdarah2...mg insaf gila la masa tu.tobat x mo gusti dah.
tu kisah 3 bln yg lalu la...terbaru semlm jari saya yg agak pnjg ni tercuit skit je hidung en fitri...apa lg saya pon  gelak sambil berkata"padan muka"..dia tutup idung.suami saya ni pandai berlakon jgak.korg jgn x tau...sekali dia buka tangan,ada darah..adoi...berdosa untuk kali kedua!!bkn bergusti pon..just terkena jari je...itu pon nk berdarah..apo laie...air mata mengalir dgn pantas.."abg,syg mintak ampon...."waaaaa...... ..syakirah mg seorg yg ganas.huh!!kesian suami saya tuh..dh la ari tu patah idung...ni dh lebam idung plak.semuanya gara2 syakirah..maaf..x sengaja..
pesanan kepada insan2 di luar sana,klu suami anda memiliki idung yg mancung(wahahahaha..nk bgtau suami saya memiliki idung mancung) jgn la berkasar kerana hidung mereka sgt lah sensetif..jglah idung suami anda sebaik mungkin...:)