Saturday, February 12, 2011

emo la kaw

ok..hari ni kita akan bercakap mengenai 'emo'.apa yg korang paham psl perkataan emo nih?bg aku,emo ni satu je aku phm.emosi x stabil alias menggila babis.dulu masa blajar ada sorg kwn aku pg2 dia jenis x cakap dgn org..so pg2 aku bt bodo je lah..dlm kul 10 mood dia akan ok..dia ni gak sgt emo...klu dia dh emo,perghh...habes la kau...mg ko kena tahan telinga la..aku la org yg selalu menjd mangsa dia..huhu..tp aku wat bodo jek..dh biasa dgn dia..besides dia nih best frend aku..hehe..
setelah bekerja nih, mcm2 jenis org aku jumpa,so mcm2 jenis pe'el gak yg aku nmpk...ada org pg2 dh start emo..alamak, x start keje g dh emo..camne nih...ada plak yg jenis klu org tegor sket emo,then nk melenting...kita keje kawan...so jgn la tunjuk sgt kita naik angin..what ever it takes, kita kene respect org sekeliling kita..especially our superior kan..x kan depan2 ko nak menampakkan yg ko tgh hot kt dia?x leh la mcm tu.aku pon selalu gak emo..tp so far, x da sapa penah perasan aku emo.dorg siap tanya Syakirah ni x penah nk emo ke?x reti nk marah ke?eh!!biar betol kau,aku ni malaikat ke klu aku x reti nk naik angin kan..aku pon ada perasaan gak.just aku ni pandai belakon.bak kata suami aku"pemenang pelakon wanita terbaik...jatuh kepada Syakirah Azmy...ahahahha.aku ni mg telinga tebal sket..klu x,x de la smpi skrg aku leh tahan dgn keje aku ni...everyday kene maki je..so,mcm dh lali la..
ada plak org yg x leh kene tegor..emo sket,then nanges...hadoi kak,jgn ler cenggitu...smpi bila nk nanges?kita kene kuatkan hati n perasaan.bt dek je org ckp...nanges mg la antara salah satu cara utk mengeluarkan segala yg terpendam dlm ati,tp, jgn la asik nanges je..nyampah tau org tgk...urghhh....
ada plak org jenis cpt terasa,then emo.then express it thru Fb..saya x tujukan pd sesapa je sbbnye saya pon mcm ni gak...heheh...pantang x puas ati kt sesapa,trus je update status...lantakla kau..janji aku puas ati...aduii...tha pape je kan..yg pastinya tiap2 org ada cara nk redakan emo yg bertahta dlm ati tu...so up to u guys la how to handle it kan...tp yg too obvious smpi org tersentuh ati...(ini nasihat...bkn marah...)

No comments:

Post a Comment