Monday, February 28, 2011

dia sudah demam

as usual.entri di awal pagi semestinya kat ofis..mood still x de lagi.semalam even cuti,tapi no activities..dok kt umah saja..then amik angin kt stadium kul 12.00 tengah hari..ape ke hal amik angin tgh2 ari?ada hal la beb..membawa hati yang lara...kakakkaka..statement x leh belah...konon konon nak p bergedik photoshot ngan en fitri...tp dia tido smpi petang..aku pon dengan marah plus sedikit emo, berbekalkan batuk yang maseh bersisa nih,telan obat batuk..tido dari kul 5 smpi 6.30...setelah penat basoh keta..orang lain janji nak basoh,tapi orang lain yang basoh.ini tidak adil!!penat punya pasal tido tebungkang depan T.V..padan muka Fitri.aku nak balas dendam sebenarnya..aku tunggu kau bapa lama..dah ko bangun sesaje je aku tido..huhu..(busuk ati kan?)then dia dah bosan tunggu dia kluar men bola..aku bangun, then sambung tido dalam bilik..konon-konon letih basuh keta...kakakaka...x tau lah apa yang terjadi sehingga aku terdengar bunyi orang batok & bau vicks yang sangat kuat...rupa rupanya En Fitri selesema..kehkehkeh..konon konon kuat sangat.."abang x kan demam"..kratos mana leh demam"..hah!ambik ko.kan dah demam..orang lain demam orang lain yang halfday..sape x sayang laki ooi....

No comments:

Post a Comment