Thursday, February 10, 2011

Apa YaNG BAru??

hurm...x byk sgt keja pagi ni..tetiba rasa nk halfday lak...reason??bosan kt ofis..gedik la kau..skrg ni tgh pk nk halfday ke camne..klu halfday kang org2 kt ofis ni rindu plak nk dengar suara cumelku ini..wahaaahh..statement x leh belah..camna ni??erm...rasanya x kot..eh,tgk lah cam na..jap g pk semula.
agak lama kan saya x update belog?sebnrnya ketandusan idea..besides x da photo yg menarik..photo yg ada semua dh dikidnap oleh en Fitri@ suami saya..semua dh jd harta dia..tgk lah next week klu tetiba rajin nk berfotoshot.(betol ke aku eja nih?lantaklah..)15hb ni Maulidur Rasul..company bg cuti ker??jgn harap la ko nk cuti...ko kene keja gak la sengal..aduss...bg la cuti sehari kan..bukan nk rugi pon..tp x pe,oleh kerana saya ni pekerja yg tersgt lah rajin,saya akan tetap bekerja...(aku mana leh cuti..cuti aku bln ni dh abess...ahahahaha.padan muka aku).
sama2 kita tg apa yg akan berlaku minggu depan..ada photo baru kan??ada gadget baru kah?ada handphone baru kah??jeng jeng jeng...suspen btol la...yg pastinya akan ada update baru..:)

No comments:

Post a Comment