Thursday, May 5, 2011

bayi berusia 3 minggu jatuh dari ketinggian 2 M

entry gempak kali ni..kitten kak ipar aku jatuh dari almari..kesian aku tengok..yang maknye tu ngok ngek sikit..aku dah angkat letak kt bawah..tetiba je aku dengar suara kitten tu sanagt kuat..setelah aku check,rupa rupanya kitten tu jatuh dari almari..tinggi beb almari tu...mulut dah biru..lidah terjelir..aku pon wat CPR la sket kat budak tu...then aku angkat tengok badannya..macam berlaku perdarahan dalaman....siap terkencing...tinggi la almari baju tu..aku urut urut sikit..aku gosok2 kepala dia..gosok badan dia..sekarang dia dah ok...
yang paling penting aku dah tazkirah mak dia..x mementingkan keselamatan..safety 1st la kan...aku piat telinga mak dia..aku jentik telinga..mak dia merajuk ngan aku..


inilah mangsa yang jatuh dari almari tersebut...cian dia...

dia kelihatan sedikit okey..dah leh nenen dah...:)


p/s: safety first!!!

No comments:

Post a Comment