Monday, May 23, 2011

orang ada anak,aku pon nak anak...

hai semua...geram tengok anak kengkawan..comei comei..chubby chubby..bijak bijak plak tu...aduhh...serius geram..tengok orang ada anak,aku pon nak anak jugak...hurmm..x pa..sabaq cik no...x lama lagi dapat la tu..
tapi bila pikir pikir balik..rasa macam takut nak membesarkan anak pada zaman sekarang..korang tahu kan kenape...time kecik kecik senang la nak jaga..senang nak bela...abes sangat pon dia nanges je...klu dia dah besar?naik sekolah menengah camner?bila dia dah berkawan??kita dah x leh control daa....macam macam benda kita leh nampak kan...mak bapak antar p sekolah,bila mak bapak hilang dari pandangan..dia pun lesap..x tau pegi mana...aku takot...dulu penah kata kat mak"nnti kak nak dok kat kawasan kampung..senang sikit nak bela anak...x dak masalah sosial..." tapi masalh sosial kenal ke kawasan bandar ke kampung??x kan?kat mana mana pon ada ja masalah..risau...

comelnya...


mata yg cantekk..wish my baby have this beautiful eyes...amin...

P/S: marilah kita sama sama menjaga anak anak kita supaya menjadi insan yang berguna di dunia dan di akhirat....