Sunday, May 8, 2011

selamat hari lahir & selamat hari ibu mama..







first of all,aku mengucapkan selamat hari ibu kepada semua ibu ibu di luar sana terutama maka ku..selamat hari ibu ma...terima kasih atas segala jasa ma membesarkan kak.terima kasih atas penat lelah ma menjaga kak selama ni..terima kasih kerana sentiasa berada disisi kak di setiap saat..terima kasih kerana menjadi ibu yang sentiasa memahami dari segala aspek..jasa mama pada kak dan kami semua tidak terbalas..
9.5.2011 juga merupakan birthday mak aku,...hadiah dah bagi petang tadi.huhu..masa balik antar hadiah petang tadi mama tidor..so aku x kejut,just left the present on the table..malam tadi dia kol...dia menangis sebab x sangka aku nak kasik adiah.adiah tu simple je aku kasik..dia kata mama x sangka anak mak yang sorang ni ambik berat kat ma sampai macam ni..tersedu sedu dia bercakap ngan aku tadi...aku pon tersentuh gak la...
my mom is the best woman on the earth..love u till the end of my life mom...really love you...


p/s:sayangilah ibu & keluarga anda...ingatlah mereka tak kira di mana saja anda berada...

No comments:

Post a Comment