Tuesday, May 3, 2011

seronoknya jadi 'dia'

klu lah aku leh jadi mcm dia..klu la aku di lahirkan idup dalam famili dia...penah dengar x ayat nih?semestinya penah kan..rasanya semua org slalu pk mcm tu kot...tp kawan2 ku sekalian..jgn lah cuba jadi orang lain...kita seharusnya bersyukur dengan apa yang kita ada....

kembali pada tajuk entry aku kali ni...seronoknya jadi 'dia'..perkataan 'dia' tersebut aku tujukan pada laki aku..sebab apa seronok jadi dia??aku tengok dia macam x dak masalah ja pon..rilek ja...sebtiasa begembira dengan kawan kawan...paling seronok,kalau dia nak apa,gerenti dapat..aku sangat jeles..pada hal dia bukan anak manja pon..dia just anak bongsu ja..tapi kalau dia nak apa gerenti dapat...

contohnya...awai tahun dulu dia nak Nikon D 90..seminggu lepas tu dia dapat..last month dia teringin nak Potrait lense..petang tu jugak dia dapat..aku makin jeles..2 ari lepas..dia nak batery grip.dia p beli..adoii...aku bertambah jeles...petang tu plak desktop dia sampi walaupon bukan MAC..Acer pon ok kan...Ya Allah Ya tuhan ku....rezki Fitri Abdul Khalid sangat murah..aku jeles.....

 di bawah ni merupakan sasaran beliau selepas ini...iskkkk...aku x puas ati la ngan dia ni....
Wide angle zoom lense
 
seronok kan jadi dia??klu lah aku pon leh jadi macam dia.....

P/s::aku tetap aku...:)

No comments:

Post a Comment