Wednesday, May 11, 2011

grow up & move forward!!

hye semua..slamat sejahtera aku ucapkan..semoga semua sihat ye..korang penah x tengok cita back to the future??citanya berkenaan apa ya??korang tau jalan citanya kan?so x perlu la aku nak story lg...cita tu berkaitan zaman zaman yg mendatang kan?ada x org yang statik ngan zaman lampau??ade ker??contohnya 10 tahun lepas?ada ker?come on la..semua org grow up..x kan ko nak stick ngan zaman ko blajar dulu.sekarang dah zaman millenium...x perlu la dok terkenang zaman dulu dulu..just forget it..klu ko nak terkenang ke nostalgia sensorang,lantak ko lah..ko jangan nak nyusahkan orag plak.semua orang move forward..x dak yang move backword!!paham x apa yg aku cuba sampaikan??paham kan.....bagoss...so,kepada sesapa yang berkenaan,udah udah le...zaman dah berubah...x perlu la nak terkenang 10 tahun lepas..buang masa ja..klu terkenang cinta lama pon, x perlu la nak ganggu idup orang tu kan.move forward..(ni aku bagi contoh...)


p/s:blajar sampai oversea,tapi x reti nak pikir.