Wednesday, May 11, 2011

kucing berkaki arnab

first time aku nmpk kucing berkaki arnab..korang penah nmpk x???????ekceli kucing ni En Fitri jumpa dalam longkang..kami dua ni gila kucing sket...ada 5 ekor anak kucing bersama ibunya..so en fitri masukkan dalam sangkar...dah malam tu aku p la tengok..ada sekor anak tu comel,kaler puteh susu..ekor kontot..aku pegang le..sambil urut2 tangan beliau..then aku ternotice yang kucing tu cacat..terlebih jari kaki..jari tangan pon mcm tu gak...sangat unik...aku suka...

yang ni tapak kaki dia besar..sekali dia pelempang gerenti tesungkur..tapi comel time dia lompat..mcm arnab..

sila fokus pada jari tangan & kaki beliau..aku namakannya bunny memandangkan kakinya sebijik mcm arnab..lompat pon macam arnab..aktif lain macam ja..x reti nak dok diam...
p/s:berbuat baiklah kamu kepada haiwan....