Tuesday, April 5, 2011

.:Accused.:

nak update entry siap2..kang tengah ari sikit aku pasti akan sibuk..aku nak fokus baca novel..best weh...ha!!kalau ada sesapa jumpa novel tajuk the confession ,pls let me noe ya..semlm p cr kt kedai buku,tp dah abes...agak frust la..
tengah fokus baca novel.kalau leh nak abehkan semalam jugak..tapi tu hanya impian aku.ingat senang ka nak abeh kan novel orang puteh dalam masa sehari??dah la bahasa pon tunggang langgang sekarang nih...



ni kat Terinai,Timah Tasok.cantekk pemandangannya...best sangat dok kt situ..orang lak ada 5 6 orang ja..bahagia la hidup aku..kusyuk gila baca novel nih...nak posing pon x mao..



aku masih fokus membaca..seronok cita ni..aku macam ada dalam alam aku sendiri....sangat seronok..

p/s:membaca jambatan ilmu...baca lah papa pon,janji kita membaca..:)