Tuesday, April 12, 2011

Anti - Milo

macam macam benda berlaku di sekitar aku sekarang nih...aku x pasti la ianya illusi atau emosi aku je...macam macam isu terkini ada...ada krisis milo kt opis aku ni..aku x paham la.ingatkan gula je barang kawalan..ni milo pon kena kawal gak..leh x dia datang tetiba cakap,eh sekarang ni sorang leh bancuh 2 gelas milo sehari...aikk..sejak bila nak minum milo kena register??after this kena register la kan..E-Milo...macam hampeh.seb baik aku x minum milo..nescafe je...

mengapakah di limitedkan sorang minum 2 gelas je??antara point penting yang aku figure out ialah Milo ni mahal..dah tu sekali bancuh,4 sudu besar...kopak la company..dah tu terus sorang 2 gelas je sehari...padan muka wawa & Wani..after this x leh bancuh Milo banyak banyak dah...


p/s: berjimat cermat amalan kita...

No comments:

Post a Comment