Friday, April 22, 2011

telajak keta leh reverse...telajak kata-kata??

first & foremost,skali lagi aku minta maaf kepada sesapa jua yg terasa dengan beberapa entry aku...aku menulis sesedap mulut saja..i'm really sorry guys..i'll make sure that i'll never do the same foolish mistake again..swear..(tangan angkat sumpah)..
aku juga mintak maaf kepada beberapa kwn2 baik kt opis ataupon kt umah...even aku x tuju kan entry pada korang...namun korang tetap terasa...ekceli...sapa makan cili dia terasa pedas kan.....:)kepada sesapa yg terasa dgn kata2 aku,aku minta maaf...jgn la korang telan idup2 apa yg aku cakap tu..aku ni memang mulut x da insuran sket...(kt mana ada juai insuran mulut???)aku minta maaf semua..sesungguhnya aku x bedendam dgn sesapa..aku panas dalam sat ja...biasa la manusia..thus,time tulis entry mg aku tengah panas..so kluar la beberapa perkataan yg bukan2...tp aku x mention nama sesapa dalam entry aku kan...mcm mana pon aku tetap minta maaf....

P/S:: PEACE NO WAR..:)

No comments:

Post a Comment