Monday, April 4, 2011

:.mari membaca.:

let us start with new hobby..no more sibuk sibuk nak hormat org, nak ambik tau dah mkn ke blom,tido kul bp,sampi opis kul bp,apa status terbaru..no more ok.skrg ni biarlah saya dengan dunia saya.sebenarnya aku x ambik tau pon psl org lain..tapi,ada gak org nak ambik tau psl aku..ini bermakna aku sangat special sebabnya ada org yg susah susah payah ambik tau pasal aku...kehkehkeh...tq la korang..aku appreciate...
so apa hobby terbaru aku?macam laki aku kata,syg ni x tetap la pendirian..aikk..aku plak kena..so sekarang aku ada hobby baru..actually bukan hobby baru, tapi renes hobby aja..dulu pantang jumpa buku,wajib baca..setanding la dengan aku blajar Laws..skrg ni bila jumpa je buku terus aku elak..errghh...malas nak mengeja...magazine sememangnya ku beli tiap2 bulan..bajet untuk magazine 50..tp bukan aku yg baca..tp en Fitri yg baca..aku tengok gambo je...kemahiran mengeja makin kurang..hahahaha..so sekarang ni nak start balik la semangat menbaca dalam diri..macam mana semangat ni leh wujud smula??citanya macam nih,dulu masa blajar aku suka baca English Novel yg related to crimes & investigation.pendek kata yg ada kena mengena dengan Law la..antara novel yg paling aku ingat ialah Pelican Brief..sangat best cita ni..last week ada p kedai buku..then mata aku terus tertumpu pada satu sudut..teringat zaman muda muda..hahahah..so semangat datang serta merta la nak membaca smula..so klu korang jarang nmpk aku online..paham paham lah ye..aku sedang membaca...:)

3 comments:

  1. Renes hobby tu mksudnya apakah? yuu...saya pon suka baca ttg crimes & investigation...tp salu je bc sekerat sbb most of them novel english kan..so,bila dah agk2 xpaham punca da.....sadakallah je la...hahaha...

    ReplyDelete
  2. sebnrnya tu typo error.niat nk tulis renew hobby..kakakakakaka...dok tgh semangat membaca ni..nnti dh abeh,cik kiah bg kt wani..(tp x tau la zaman bila nk abeh..)kuikuikui

    ReplyDelete
  3. ha..kalau cmtu...bc perabeh pastu tlg ceritakan ajalah...hehehe..lg syiookk dgr..

    ReplyDelete