Wednesday, April 20, 2011

makan free memang best

hishh...tajuk entry kurang sopan la minah ni...ni bukan apa kengkawan..saja je aku wat tajuk macam ni...skrg mari aku mula bercerita...sesapa yg tidak berminat cita semacam ini,sila jangan baca..
ok,semalam aku ganti G.M...ada diner kt Ocean Glow Kuala Perlis..aku pon p la dengan penuh confident..almaklumlah,represent company...skali aku menapak masuk dalam ocean glow tu,mulut aku ternganga...semua lelaki...aduhaii...aku pon berpura pura rileks la...ada la beberapa seat kosong,tapi malu nak p duduk..aku berdiri la kt tepi masa kapten rasul bagi ucapan...diner semalam tu sebenarnya untuk askar askar keretapi...semua abg askar la..aku ni menebalkan muka la duduk kat meja yang ada seat kosong tu...dorang pandang aku lain macam je...aduh...aku senyum sambil buat bodo...tetiba ada orang mai kt aku dan bertanya.."dari mana ya?"owh..saya dari MGJV...then kapten Rasul mai dan berkata"la...saya tunggu kul 8.30 tadi..tp x nampak pon...jom jom p dok depan..aku terus kecut muka..pehal aku nak kena p dok depan lak...eh,x pa kapten,saya dok sini pon boleh...dia berkata"eh,mana buleh..kita dah sedia tempat kat meja depan nu"...adoh...aku pon menapak la p kt depan...dok ngan VIP dari pelbagai tempat..muka tebai dah ni..makan pon x makan sangat.sebab aku dah makan before nak p diner tu...pak cik pak cik VIP tu semua lawak giler..aku penat gelak,then aku bangun p dok jauh pada depa...
lepas makan tu ada persembahan sket,cantek la penyanyi dua orang tu..apo laie..depa usik kaw2 punya..ada yang naik menari..ada yang menyanyi..siap gelek tu..pak cik pak cik memang minat dangdut kot kan..minta lagu dangdut..yg kakak2 tu pon layan la...memang penat la gelak dengan depa...walaupon aku sorang ja pompuan,tapi memang terhibur dengan kerenah pak cik pakcik semua tu..
kalau nak suh represent p Diner kt memana,aku x da masalah..sebabnya aku ni seorang yang sangat x reti malu dan tebal muka...:)

p/s:makan free memang best!!

No comments:

Post a Comment