Thursday, April 21, 2011

saya sudah insaf

bermula hari ini dan seterusnya,entry aku akan sentiasa bertapis atas arahan laki aku..sebabnya???beliau menyatakan bahawa mulut aku x da insuran..aku tulis sesuka hati yg menyebabkan orang salah paham..oleh yg demikian..kepada sesapa yg terasa aku kata kt dia...aku minta maaf...aku x da niat pon nak kata kt ko..even niat aku memang nak kata ko...huhu...so...bermulalah entry yg sopan santun after this...aku minta maaf kepada semua yg kecik ati ngan aku...aku akan make sure aku x tolong jaga kain orang after this..aku jaga kain/seluar aku sendiri...lantak la korang nak jadi apa...ada mslh bolih cita kt aku...aku hanay akan dengar je..x nak la tolong nasihat..kang orang kata aku ni jahat mulut la...

p/S:cakap siang pandang pandang...

No comments:

Post a Comment