Saturday, April 30, 2011

kami kawen lagi...

dah lama entry aku x bergambar...kali ni moh kite layan beberapa gambor aku n hubby n beberapa lg orh teman2 pada pertunjukkan Baju pengantin beberapa hari yg lalu...


SAKSIKAN...

ni masa malam first Pameran Pengantin..yang make up aku ialah kak Ita Dr Zaireen Butik...CAntik kan dia make up??nmpk neutral org kata...bukan aku kata...

sessi memasang bunga tiruan..al maklum lah..orang jawa klu kawen wajib ada bunga seketul kt atas kepala tu..so untuk menjiwai perkahwinan jawa,aku pon kena pakai gak la...

maaf ye...masa kawen ari tu kitaorg x naik pelamin..so nak try merasa la mcm mana feel naik pelamin...

malam pertunjukkan...suami saya pemalu orangnya...hahahahah
 
 Ni lak pertunjukkan pada 29.4.2011 

photo ni ialah hasil bridal show semlm..agak teruja dengan make up aku sebabnya..budak yg make up aku ni muda lg...tp sangat pandai dia make up...

masa kawen dulu pon x penah ada pic macam ni..tetiba semlm gedik lak nak begambar...


suami saya sangat x pandai bergambar...dia akan jadi macam sin chan kalau berdepan dengan camera..kaku seketika..huhu


raja berebut daerah...huhu

rasa macam pengantin baru lak..huhu....klu sesapa nak minta tolong sy jg model(model baju pengantin or pape,leh jer..i x kisah...hahahahahha)

2 comments:

  1. Cantik lah! nak gambar banyak2 ah masa kawen nanti hihi..

    ReplyDelete
  2. huhu...seharusnya kena amik gambar byk2...bila tgk skrg ni mcm terkenang lak masa kawen..huhu...

    ReplyDelete