Monday, April 4, 2011

external hard disk vs.pendrive

sesudah solat isyak,kami pon lepak smbl menyuarakan isi hati masing masing...aku:adooii..syg serabut la abg...suami:awat plak dah??aku:byk benda la syg kena pkiaq..suami:menda apa??aku:adala....
so,dari satu isu ke satu isu kami sembang..tetiba en fitri mengomel sensorg..abg ni pasai apa??dok x dok bising sensorg.dak,abg x puas ati la tgk budak budak la ni..aku:pasai apa plak la abg oi??en fitri:dak la...perangai tah apa2 tah.sakit mata tengok tau dak...aku:laa....sapa suruh abg tengok?nak tengok anak orang pasai apa??en fitri:dak la,belambak budak budak yang pakai x senonoh kt luar tu.klu elok x pa.ni dah la badan macam badak,hitam.muka tu telah la...(maaf ya.ayat agak kasar.sbb ni bahasa suami saya.)aku:la...yang abg dok kesah dengan depa pasai apa?abg kena jaga depa ka?kena bagi duit kt depa ka?En fitri:syg cuba pkiaq tengok..apa nak jadi dengan budak budak zaman la..aku:abg,kepala syg ni dah x dak space dah nak pkiaq pasai org lain..memory syg dah full dah abg oi..banyak plak memori abg dok tolong pkiaq pasai anak anak orang..banyak plak masa abg..syg x mo pkiaq apa,syg x mo ambik tau apa..memori syg dah limited nih.
en Fitri:tu la....lain kali jadi macam abg..abg external harddisk..memang la memory banyak..ni pon baru guna bp percent ja.banyak lagi memori abg yg abg x guna...banyak benda abg nak kena pkiaq nih,...syg tu thumbdrive biasa ja..memang la memory kecik.guna sikit dah full..apadia..bila syg nk upgrade ke external hard disk??
hampeh btoi la laki aku nih..leh lak kata macam tu..nak tolong pk masalah org buat apa...masalah sendiri pon melimpah ruah..kadang kadang tu ada gak la tepk mslh org..tp kadang kadang ja...

2 comments:

  1. ooo...ini antara sebab suami kamu ni kreatif buat2 lawak bodo dia...dia guna harddisk..byk space nk pk...

    ReplyDelete
  2. semestinya..space dia byk lg tu...sbb tu benda bkn2 kluar dr otak dia...hard disk katakan...

    ReplyDelete