Friday, April 15, 2011

..aku berbadan dua...

selamat pagi semua...aku update entry ni bukan nak sekalian alam tau yg aku ni dah gemok..sapa yg nmpk aku memang tau aku semakin membesar..x da sebab aku membesar.mungkin sebab aku x leh control makan n kurang senaman..baru 2 3 ari ni berjinak jinak jog N sit up kembali...
pada mulanya,bila laki aku kata aku dah gemuk,aku x caya...aku kata"ala,abg jeles kan...'hakikatnya memang aku dah gemok..pakai baju pon dah x selesa...tu ok lagi la...mungkin baju tu makin kecik.pagi tadi baru aku sedar yang aku memang dah gemok.baju akad nikah yang 9 bulan lepas aku dah x leh pakai...adoh.memang ternyata badan aku dah membadak..x leh teerima kenyataan..bila laki aku nampak aku pakai baju tu trus dia cakap"eh,syg x gemuk pon kan??"sangat makan dalam kata katanya.terus aku tukar pakai baju lain.bencinya aku..
ada orang tegur"eh,u gain weight aa"..pregnant or wat?berbadan dua ka??banyak la korang berbadan dua..lemak berlipat ganda ada la...urgghhh...

No comments:

Post a Comment