Thursday, April 28, 2011

klu terasa nak marah,minum air..

entry ringkas dan padat..korang penah kan rasa marah yang teramat??penah kan penah kan?okey..akunak kasik satu tips yang aku dengar dr senior kt opis nih...dia cakap "klu hampa rasa marah..berapi rapi dalam badan..hampa p minum ayaq(air)..insya allah hilang rasa marah.."
td aku tetiba marah sbb kena sound..ahahah..al maklumlah boss x penah sound..benda tu org lain yg update..bukan aku @ P.R lain..ni totally org lain..Manager aku serabut so lepas perasaan..aku lak kecik ati n nak marah...then teringat pesan senior kt opis ni..aku p pantry..then minum ayaq..alhamdulillah..memang berkesan...syukur...
so kpd korang2 yang mudah naik angin...sila lah minum air sekiranya anda marah..insya allah marah anda akan hilang....

2 comments:

  1. maybe saya patut minum air sekarang!gulppp..tp bukan tgh mrh..kalau tgh kecik hati..minum air jugak ke?

    ReplyDelete
  2. klu kecik ati x jumpa petua lg..huhu...klu marah dh jumpa dah...kecik ati kita kena sama2 cari...:)

    ReplyDelete