Thursday, April 7, 2011

Pegawai kastam mati mengejut??

isu terkini dan sensasi.ni bukan pasal gosip ke hape..ni berita paling panas dalam paper n t.v..aku x tau pon pasal isu ni.boss aku la tetiba,eh,u tau x ada officer kastam jatuh bengunan SPRM??aku dengan selamba plus ngok ngek nya menjawab..x tau pon en muzaini...betoi ka???so aku pon searh dalam the star online..memang betol pon..seorang pegawai kastam jatuh dari tinggat 3 bangunan SPRM..mcm kes Ben Hock tahun lepas kan??the issue is.....mungkinkah dia bunuh diri??atau pon mungkinkah ada orang dalam yang buat naya pada beliau??macam macam kemungkinan akan berlaku kan..
Pihak dah buat statement yg depa x kan buat internail investigation..depa akan serah benda ni pada polis..SPRM lak akan buat internal investigation...possible ka pegawai kastam berketurunan melayu beragama Islam nk bunuh diri???aku x rasa dia sanggop nk bunuh diri..memang la depa nak siasat dia kes rasuah kan..x kan sebab tu dia nk bunuh diri kot..sangat mustahil..aku x pecaya...besides,pegawai tu pon dah berumur..x lama lagi pencen la dia kan...ni nak bunuh diri...aku x caya...sangat mustahil.. mcm kes Ben Hock tu la..pada awal kes konon konon ada org tolak lah apa..tapi last last x da org tolak..dia jatuh sendiri.apa dia...
hopefully dalam kes ni pihak polis mengambil tindakan yang bijak la..x mo ada pihak yg x bersalah jd mangsa n pihak yg sepatutnya kena tahan bersenang lenang ja kt luar sana...

4 comments:

  1. a'ahh mmg mustahil dia bunuh diri..nk kata dia terjatuh dr tingkap..coba tgk tingkap kejadian..ek elee secoet je klu nk terjatuh pon cmna...xtahu la,bnda xmustahil ...cuba bca,bakal lawyer mesti bleh dpt hint kisah disebalik dgn kelogikan..just sharing.

    http://chegubard.blogspot.com/2011/04/mustahil-pegawai-kanan-kastam-bunuh.html

    ReplyDelete
  2. another 1,cna la leh jtuh dr tingkap tu...kuikuii..

    http://greenboc.blogspot.com/2011/04/wajah-sarbani-pegawai-kastam-yang-mati.html

    ReplyDelete
  3. itu la pasai...mustahil sangat la dia nk bunuh diri...mg la dia dituduh rasuah,tp x kan sebab pertuduhan rasuah dia nk bunuh diri kan...mcm2 la dunia skrg ni..suka ja nak aniaya org...

    ReplyDelete
  4. apakah pandangan lawyer en .fitri pula? tu laa..mcm2 bnda pelik sgt lately...

    ReplyDelete