Sunday, December 19, 2010

Dendam!!

ha!!entri aku kali ni mg dendam gila la.x abeh2 la dgn dendam ni...aku taruk status dlm FB psl stress ko nk terasa pehal??ade aku mention name ko?hotak ko.ko risau kan sbb ko tu mg penyebab org stress kan??
perangai aku mg dh camni dh.aku akan sentiasa minta maaf & maafkan ko atau org lain.aku akn wat bodoh je dgn segala benda yg jd kt aku.tp klu kali ni ko nyibuk..apa ko ckp??u want war ,i give u war?f**k off.ko igt aku nk berperang ke??si fitri ni leh la suke men game perang.aku tgh hangin ni..skrg ni mari kita selidik aku punye analisa dr bulan kelahiran...dh terang lg bersuluh hokey.
Hasil: MARET
MARET * Berkepribadian yang menarik dan menawan. * Sangat pemalu dan pemendam rasa. * Suka berahasia. * Sangat baik, jujur, pemurah dan mudah simpati. * Suka pada kedamaian. * Sangat peka kepada orang lain. * Tidak mudah marah dan sangat baik hati. * Tahu membalas dan mengenang budi orang. * Pemerhatian dan menilai orang lain * Kecenderungan untuk mendendam * Suka berangan-angan. * Suka melancong. * Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi. * Suka dengan hiasan rumah tangga. * Punya bakat seni dalam bidang musik. * Senang kepada benda yang istimewa dan bagus. * Terlalu moody.
Ha!!nmpk kan?aku ni mg seorg yg sgt berdendam.cari psl ngan aku lg!ko rase la.
lega rasanya dh luakan kt korg.abeh dh cita aku...byee...

No comments:

Post a Comment