Saturday, December 11, 2010

Efek MY 15


saye mg x reti psl2 blog nih.tp terpengaruh after tgk husband saye betungkus lumus menyiapkan blog beliau..so saye pon secara diam2 telah men'create' blog saye..Citanya bermula begini...2 mlm yg lps, ketika saye bgn nk p keja..sy pelik,kenapa husband sy yg sorg ni bgn awal..so bermula lah dialog di pagi hariii..Saye:yang,awainya bgn.Suami saye:awai apanya.mana abg tidoq lg.Saye:uikk..bt apa yg x tidoq(bertanya dgn penoh rasa curiga).laki saye ni,klu dia dh start bercerita,smpi taon dpn pon blm tentu nak abeh cito.so sy kata,pndkkan cita..dia tgh pulun bt blog..nk try luck dlm contest menda tah..mana la aku tau benda apa kan..aku dgr jo lah..aku mcm curios,contest apakan yg mampu membtkan laki aku x tidoq mlm ni..rupa rupanya contest ni....


mg sgt bersungguh2 la laki aku ni..aku mcm besa la..tlg komen n condem..hahahaha..mg beliau bersemangat waja..mengalahkan Perwaja Steel..Syabas Suamiku..usaha tangga kejayaan..tetibe je kan..klu korg berminat nk tau laki aku punya 15,korg lajak tgk blog beliau Fitri Abd Khalid..taruk ar komen sket kan..br membina..

No comments:

Post a Comment