Tuesday, December 28, 2010

Meow meow..

inilah si gemuk alang...

okeh..hari ni saye sgt suka menulis entri..mendpt semgt yg berkobar2 apabila nmpk muka boss td..hehe..boss saya dh masok ofis..tp minggu ni je..next week dia blk Damansara plak..:(
saya telah menikmati beberapa hari yg indah..wahh..syoknya..hidup saya bertemankan kucing sahaja..klu kucing tu leh cakap,mesti dia dh kata,tolonglah..aku dh naik nyampah tgk muka minah ni..tp apakan daya,beliau tidak mampu bercakap..huhu..selama itu juga beliau telah di buli oleh saya..hahah...padan muka Alang.
saksikan...
mula mula rilek lg...

harus di ingat,rantai leher beliau emas ya..hahaha

terkezut!!

tekanan bila kertas melekat pd lidah..huhu

 kucing saye ni x da kwn..so dia merupakan teman sejati emak saye mlm2...tgk cita hindustan...huhu..dia juga sgt suke naik kereta..menikmati udara segar diptg hari...nyamannya....
sukanya saye naik keta...

uppss...terjelir lidah lak
kucing saye ni x da kwn kt umah...byk gak la kucing2 hensem dtg ngorat..tp dia x layan.dia mkn sgt byk..sebungkus Whiskes tu abes sebln je...isk isk...seb bek la sekoq ja kucing den..klu x,pakat mkn whiskes la kami....

No comments:

Post a Comment