Tuesday, December 21, 2010

sebenarnya sy ni seorg wanita yg kuat dan tabah..ye ke??everything psl keje sy mampu handle sgt sempurna..sy penah keje dr kul 8 pagi smpi 12 mlm..hebat x hebat x??bkn calang2 org leh wat cam saye kan...life sy pon sy dpt handle dgn sempurna..sbbnya sy ni dikira mcm sulong dlm famili even sy ada abg...abg sy dok jauh,so every single thing mg mak n adik2 harapkan sy..sy seorg super woman!!
tp setelah kawen ni kuasa sy dh mcm ilang.sy dh x kebal lg nk tahan semua benda yg dtg pd sy..semangat sy dh ilang..sy dh x kuat..bila org kutuk or menghina sy,sy akn menangis..sy dh x sekebal dulu..kenapa jd camtu??sy x penah hina org.miskin atau kaya adalah hak masing2..skrg sy br 26..muda lg..tg la 5 6 tahun lg hidup sy camna kan..
sy dh x da kudrat nk tangkis semua serangan mulut2 jahat yg dtg ke arah sy..kenapa jd camni..kenapa sy dh x kuat lg...mungkin masa akan menentukan segalanya...sy dah x da semangat lg..so perlu berjumpa dan blk ke pangkuan ibu sy untuk mendptkan semula semangat tersebut..mak sy je leh tolong sbb dia sorg je yg memahami ati sy...
Ya Allah Ya Tuhanku,kuatkan lah semangat aku.kembalikan lah segala yg aku ada..Aminn....