Monday, December 20, 2010

hantaran..sentiasa menjd isu..

td tgh bergelak dgn budak2 sengal kt opis nih keluar lak issue sal hantaran kawen..aduh..mcm biasa..mangsa ujikaji ialah aku..so kena intebiu untuk seketika..bp hantaran k.syakirah???aku bgtau la kt dorg..tp x leh mention kt sini...kerana perkara itu agak private & confidential..kami pon berbincang..dan mendpt kata sepakat bahawa purata hantaran ialah 8K..byk jugak la tu kan??nk hantaran byk2 bt apanye..
issue nya skrg,adakah pandai menjahit tuh termasuk dlm hantaran yg 8 K tersebut??aku kluarkan issue tersebut..then bebudak tu gelak..dorg ckp,eh x temasok la kak...Fuhh..naseb baik..ptt la hantaran aku seket jek..aku x reti menjahit ghupenye..hahahah..so klu org yg hantarannye 20K cane lak?maksudnya wanita tersebut mg complete pakage la??wahh..betuah ye insan yg bernama lelaki itu..bkn senang nk cari wanita yg complete set nih...yg aku tau,wanita zaman skrg ni mcm aku je kot...pandai mkn, pandai basuh pinggan..masak tu mcm sikit2 je..sbb pe?sbb mak Mertua yg masak..yg pastinya hantaran yg laki aku bg yg bernilai *K tersebut sgt berbaloi..kerana akulah pembancuh kopi & susu terbaik untuk beliau..hehe...
Kopi cap bola sepak..huhu
apa lak pendapat kwn2??yg x kawen lg tu..korg pk kan lah ek..jgn la letak hantaran tinggi sgt..kesian la bakal husband korg tu...hantaran sket x pe..tp MAS KAWEN,korg letak kaw2 punya..mcm aku..wahahahaha

No comments:

Post a Comment