Thursday, December 30, 2010

::Macam -maCam::

AUMMM..

semlm boleh dikata kan semua tgk bola kan??tp sy x termasuk..sayefokus keja..sokongan sgt padu dari Rakyat malaysia..walauponplayers kita kt sana mcm agak tertekan,tp dorg berjaya gak menangsemlm..tahniah saya ucapkan..walaupon players yg bersungguhsungguh dan main bermati matian,tp saya rasa la kan, ucapantahniah ni harus kita dahulukan pada rajagopal..dia x penah giveup dgn skuad Malaysia ni.before this,mcm2 cabaran dan dugaan diakena..tp dia cool ja.semlm dia telah membuktikan yang skuadbimbingan dia mg power..
mcm yg comentator ckp la semlm,rakyat malaysia ni lbh prefersokong negara luar kan??sbb x yakin malaysia leh marvelous smpicam ni..dulu,klu malaysia kalah,dan dan kata "aku bkn orgmalaysia"..dh semlm menang..perghh..semua pakat kata"aku banggajd rakyat malaysia"...mcm mcm la kan...dulu x penah penah adajersi malaysia..tetiba,malaysia menang,dan dan beli jersi..pakaidgn penoh bangga.dulu klu pakai jersi malaysia,tutuplambang.pasai malu nnti kwn2 kutuk...la ni,jln dgn bangga pakaijersi malaysia...mcm mcm...
dh kita menang ni of course la ada yg x pueh ati kan...sesetghrakyat indonesia yg seblm ni merendah rendahkan keupayaan negarakita pasti agak terasa dgn kekalahan ni..tp nk wat cam nakan...kalah menang adat pertandingan...klu dua2 menang,sapa laknk kalah??so,dlm perlawanan kalah menang mg tersgt laadat...diharap kekalahan mereka pada kali ini tidak akanmendatangkan api kemarahan yang dasyat..jgn la smpi bakar benderaplak..semua ni adat dlm kehidupan...
sekali lagi saya mengucapkan tahniah kpd skuad malaysia yg berjaya menjulang piala Suzuki..walaupon saya x fokus sgt tgk bola semlm saya turut berbangga dgn kejayaan kalian..TAHNIAH.
Tahniah Harimau..
 

No comments:

Post a Comment