Thursday, December 16, 2010

**heRo feveret**

haha..kali ni bercerita psl hero2 kegemaranku..mg aku minat giler la dgn dorg nih..entri kali ni aku memilih utk menampilkan hero2 feveret aku dr negara org puteh..klu korg tgk,aku gerenti korg leh nmpk bab pe aku minat sgt dgn dorg ni..mari kita lihat satu persatu..hero aku yg pertama...


siapa lg klu bkn hero filem yg sorg ini Bruce Willis..w.pon agak berumur,tp dia tetap macho di mata aku..mg hebat la dia ni...Semua filem lakonan dia aku tgk...al maklumlah...aku minat banget ngan hero tu...hensem.ee...gedik.


second hero ialah,Van Diesel..Van diesel ni nmpk cam ganas je muka dia kan..tp dia bayekk..ceh,mcm aku penah kenal dia kan..haha..tu melalui observation aku la.aku sgt berminat dgn beliau..antara filem lakonan beliau ialah:Pacifier,,,comel sgt dia dlm movie ni..aku suka....Riddick pon je jugak..then XXX.mg malatop la dia belakon..aku suka...
Van Diesel..suka sgt..


hero seterusnya siapa lg klu bkn hero Transporter yg hensem tu..beliau adalah.. Jason Statham...wah,...machonya dia..aku sgt meminati beliau..semua Movie Transporter tu aku tgk..ulang byk kali pon kau tgk..apa lg movie yg dia belakon...emmm..Ha!!Crank.mg best cite ni...dia wajib jd hero la kan..tp dlm cite ni dia mati...sedey...ad asatu cite yg mana dia jd org jahat..cite tajuk Cellular..tgk la weh..best sgt cita dia..last2 dia mati..tu laa..sapa suruh ko jd org jahat..




ni pon hero yg aku minat..the rock...mula2 dulu aku minat the rock ni sbb dok layan mak aku tgk WWF..biasa la..org tua2 ni kan mcm ganas sikit...mak aku layan wrestling lak..so dr situ lah bermulanya minat aku terhadap the rock nih..then form 5,ada plak sorg mamat tu muka cam the rock..halamakk...idung terletak je org ckp..mg aku minat gile la...korg leh tgk perbezaan the rock ngan mamat yg aku ckp kan nih...
jgn la tenung2 camtu...malu tau
suka idung dia...




.......................................tada.....................................


Idung sama kan???hehe
dahi pon same..
cam the rock x??hihi
the Rock Malaysia.


so korg dh leh wat conclusion sbb pe aku minat sgt dgn hero2 di atas??dh terang lg bersuluh..korg figure out sendiri ekk..TATA




3 comments:

  1. yeaahh!! i knw y...sbb sume hero2 tu dai luas2 kan..ahahhaha...;p

    ReplyDelete
  2. jangan dok luas sangat la wany noooo...aku The Rubit..bukan The Rock wahahhahaha....

    ReplyDelete